tirsdag 5. april 2011

...Vinterdvale...

Det var jammen en stund siden sist jeg oppdaterte her! Produktiviteten er ikke like lav som antall innlegg tilsier i det siste, men orken til å ta bilder og legge ut har ikke akkurat vært så stor! ;)
Har fullført to babytepper, en krage til meg selv (som jeg allerede har demontert og begynt å strikke på nytt! ;)), julekjole til snuppa, 3 og en halv nissekropp (hihi) og et hentesett til en venninne; innimellom alt vi har hatt for oss iløpet av desember og disse første månedene av 2011! Jammen ikke så enkelt å få tid til så mye annet enn familie og jobb når en jobber full stilling i turnus og har to små, men litt blir det jo - en må jo ha noe fornuftig å tutle med når man en sjelden gang har noen minutter til å sette seg ned i sofaen!! ;)
Her kommer uansett noen bilder av de tre siste strikkeprosjektene :) Det hvite babyteppet som dukken ligger på har jeg strikket to av (på bestilling), og hentesettet (en gave til bestisen) har jeg stresset som en gal med for å få ferdig, det gikk i posten i går, og i natt fødte venninna mi den skjønne prinsen sin! ;) Hehe!




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails