søndag 2. november 2008

Helgas produksjon! :)





Her er resultatet etter fredagens hobbykveld! I tillegg fikk jeg begynt på flere julekort (det tar litt tid å male også!! ;) )
Det var utrolig gøy å begynne på julekortene, og jeg har storkost meg med malingen. Fant et gammelt akvarellskrin som jeg ikke har brukt på evigheter, og har virkelig fått smaken på å blande inn andre effekter som twinkling H20's og glitterlim etc...
Har litt problemer med at jeg aldri blir helt fornøyd med kortene...og gjerne da ender opp med enten å dekorere aaaaaltfor mye, eller litt lite...og jo lengre jeg grubler jo verre blir det! *knis*
Det julekortet for eksempel..klarer ikke helt å slippe ideen om at det "mangler" noe der... har prøvd meg frem med mye rart, men ikke helt funnet ut hva det skal være enda! Godt det er noen dager igjen til jul enda..for jeg har maaaaange flere som må lages!!
På tide å finne frem nisseluen og få tatt noen bilder til kortet også kanskje? Fotografavtalen vår har vi måttet utsett pga sykdom, så jeg tror ikke vi får fremkalt noe derfra i tide!

4 kommentarer:

Heidi sa...

WOW her er det ei som har vært produktiv gitt. Så utrolig masse fint du har fått lget da Heidi. Og jeg sier det igjen jeg - du er jo bare kjempeflink jo. Nydelig malt og masse flotte detaljer. Selv går jeg her og venter med lengsel på at det skal dumpe en stor pakke med nye stempler fra Magnolia ned i postkassa mi. Har kjøpt meg masse fine julestempler og annet også og gleder meg som en unge til de kommer.

Ha en strålende mandag vennen.

Stor klem fra
Heidi

aasafinnoy sa...

Utruli flotte kort!! Imponert

Heidi sa...

Tusen takk for kommentarer og komplimenter Heidi & Åsa!

Skjønner godt at du lengter etter den Magnoliapakken Heidi! De har bare så nyyydelige stempler! Handlet en masse sist det var salg på Hobbyhimmelen! Jeg koser meg fælt med de Hänglarmotivene du hadde stemplet opp til meg, de blir nyyyydelige på julekort!! :D

Heidi sa...

Hei vennen!
Det er da aldri noen spørsmål som er dumme i denne kort/scrappe verdenen. De hullene i ispinnene lager jeg med en sak som jeg feter eyelets med. Den er så kraftig at det ikke er noe problem å lage hull. Man kan også bruke en egen hulltang.
Går det bra med julekortene? Bare si om jeg skal stemple noen av de nye julestemplene fra Magnolia til deg!

Klem fra
Heidi

Related Posts with Thumbnails