søndag 6. juni 2010

Bolero




Noe til meg selv for en gangs skyld...men det gikk ikke så bra akkurat! ;) Jeg skjønte ingenting av hverken mønster elller diagram før jeg fikk felt av siste maske og begynte å vende på plagget, så jeg klarte ikke modifisere noe underveis - dermed endte jeg opp med en bolero som var både for kort og for liten til min 183 cm lange kropp!! :S Så nå har jeg bestilt meg mer garn og blir nødt til å forandre litt på oppskriften! Aner ikke hva jeg skal gjøre med denne - får gi den bort rett og slett!

Mønsteret er fra Drops katalog 119 oppskrift 21.
Garnet er Svale fra Dalegarn i fargen Sort 0090.
Har brukt pinnestr. 4,5 - men tenker at jeg på neste bolero bør bruke ihvertfal 5 eller kanskje også 6 mm! Nydelig garn - mix av bomull, silke og viscose.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails