søndag 2. mai 2010

Snart 17.mai..


..og i den anledning har jeg strikket sko til vesla! Oppskriften er fra Babydrops katalog 18, oppskrift 13 . Klarte nesten å følge oppskriften uten å endre noe..desverre gjorde jeg noen småblundere her og der..til tross for at jeg har strikket skoene et par ganger før - jaja, ikke like enkelt bestandig når man er trøtt og ukonsentrert! ;) Har strikket vrangborden med vridd rett & vrang, syns det gir en litt stilig effekt. (Pleier alltid gjøre det - i begynnelsen bare ble det slik, men etterhvert har det blitt et bevisst valg)

Min mor har strikket en nyyydelig matroskjole til lillesnuppa i hvit Sisu, med marineblå striper - derav fargene på småskoene. Får prøve å ta bilde av hele settet når jeg har fått montert på sløyfer etc.
Har brukt hvitt og marinefarvet Sisu fra Sandnesgarn (fra den lokale garnbutikken). Perleknapper fra Textilegarden.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails