fredag 15. august 2008

Noen ferdige kort





Her er noen av de siste kortene jeg har lagd, jeg øver og øver...og håper på at det vil gi resultater etterhvert! Har kjøpt endel utstyr i det siste, og det har vært kjempegøy å prøve ut! Startet med kortlaging like før sommeren i år, og startet med et relativt beskjedent utvalg i stæsj og duppeditter...men dere skulle sett hobbyrommet nå.. ;) Har shoppet litt på nett og litt i butikk lokalt, og synes selv jeg har kjøpt MASSE!! :D Er litt gøyere å sette seg ned nå som jeg har litt å velge i! :D


Er fryktelig glad i stemplene fra Magnolia, og har investert litt der..ønsker meg selvsagt en hel masse andre stempler, men får ta det litt rolig i svingene..Tor fikk nesten litt hetta da han gikk ut i pappaperm og det dukket opp en ny hobbypakke til meg nesten hver dag... det var litt tilfeldig at alle kom samtidig da..et par av pakkene hadde jeg ventet på en stund så...


Koser meg verre, og syns døgnet har AAAAALTfor få timer! ;)


Har litt pc-trøbbel i øyblikket, så jeg får ikke hverken redigert eller overført de bildene jeg får tatt med speilrefleksen..så da må jeg nøye meg med bilder fra det gamle digitalkameraet..og det har sett bedre dager for å si det mildt! Litt kjedelig å ikke få gjort noen klipninger og forbedringer på bildene, men sånn er det når man ikke får pc'en til å virke! :(

2 kommentarer:

Heidi sa...

Her var det jammen masse fint Heidi. Måtte le da jeg leste om alle pakkene som kom til deg. Arne har helt sluttet å forundre seg over alle pakkene som kommer hit-særlig de fra USA. Han sier bare stakkars postbud he he he.Kjempegøy å se det du lager.

Klem fra
Heidi

Heidi sa...

Tusen takk for det! :D
Hehe, ikke greit for de stakkars mannfolka å skjønne dette med nettshopping! ;) For min del er det jo litt å spare på å netthandle, siden jeg må reise litt for å komme til nærmeste scrappebutikk! :)

Related Posts with Thumbnails