tirsdag 24. januar 2012

Sko - bordkort til barnedåp




Tradisjonen tro måtte jeg lage bordkortene til vesla's dåp selv, og ettersom jeg likte så godt de små skoene jeg lagde til storesøsters barnedåp for 2 år siden - så var valget enkelt! ;D
Denne gangen valgte jeg hvitt papir, all pynt og tilbehør til bordet var selvsagt i rååååsa - så greit å ha litt hvitt innimellom! ;)
Brukte Bazill bling - hvitt, og ellers bazill papir til både hjertetag og blad. Rosene fant jeg på ebay og falt pladask! Hadde ikke nok splittbinders med glitter på - så det ble noen med og noen uten - note to self: husk å iallefall la ungene få glitter på sine....DET ble nemlig litt krise!! ;p Hehe!
En fantastisk fin dåpsdag for lillemor, så alt stresset med forberedelser var vel verdt det! :)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Kjempesøte bordkort Heidi, og nydelig pyntet var de også. Håper dy bare nyter dagene hjemme nå ♥♥♥

Hjerteklem fra
Heidi

Heidi sa...

Takk Heidi! Var litt pusleri å få montert skoene - men det var verdt arbeidet - de gjorde seg veldig fint på bordet! Nyyyyter hver eneste dag - magisk tid dette - og jeg føler meg så uendelig rik og heldig som får oppleve det!! <3

Related Posts with Thumbnails