søndag 28. mars 2010

To søte små :)




Fikk et lite oppdrag fra Heidi i Bergen - et par småsko til en bitteliten gutt - og dette ble resultatet.
Mønsteret er igjen Saartjes Booties, og de er strikket i Sublime farve hvit og lys blå. Herlig garn, kan bare ikke få sagt det nok! :) En smule dyrere enn annet bomullsgarn - men så er det jo både silke og kasjmir i det..og helt HERLIG å strikke med! Både knappene og garnet er fra den lokale garnbutikken. De er jammen meg koselige småprosjekt disse skoene! Fort gjort å strikke, litt mer putleri å montere ;)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Hei vennen!
Kan ikke få takket deg nok for disse skjønne små strikketøflene. Det er noe av det mykeste jeg har tatt i og jeg gleder meg sånn til å sende de videre i morgen. Lille William kommer til å elske de det er jeg helt sikker på.
Du er så utrolig snill som laget de for meg!
Håper du og dine får en fantastisk påske Heidi

Stor klem fra
Heidi

Heidi sa...

Så flott at du likte dem Heidi!! :D
Sublime er virkelig mykt og herlig garn, og det varmer små føtter perfekt, det tror jeg prinsessa mi kan skrive under på! ;)
En riktig god påske til deg også min venn!
Kjempeklem tilbake! :D

Related Posts with Thumbnails