fredag 26. februar 2010

Handel & Vandel




Etter tips fra Linn Hege, så har jeg vært på Etsy og bestilt meg pinneoppbevaring til strikkepinnene mine! :D Og i dag kom det i posten! :D Superfornøyd med service og ikke minst etuiet! :D Var enda finere i virkeligheten, og jeg gleeeder meg til å innrede det!
Må nesten bestille meg matchende etui til strømpepinnene mine også.
Nå sitter jeg bare & spekulerer på hvordan jeg skal få merket de ulike lommene med hva som ligger oppi - min kjære foreslo å brodere det på stoffet, men jeg vil ha noe som lett kan endres når jeg får behov for å ommøblere, får fundere litt på akkurat det!
Har også vært et par runder inne på Textilegarden og shoppet meg litt haberdashery....Er like henrykt og lykkelig som en 8-åring i godtebutikken når jeg får pakken med knapper i posten - jeg og August kaster oss over godsakene og kan "leke" i lange tider! ;) Tenk at man kan bli så lykkelig over noe så lite! :D Fikk utrolig mye for pengene (med tanke på norske priser på knapper)...og fant mye artig. Kjempeservice og superrask levering :)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Hei min venn
Jeg sier det igjen jeg - heldige du som kan strikke. Det misunner jeg deg veldig. Er så koselig å titte innom bloggen din og se bilder av alt det fine du lager

Klemmer fra
Heidi

Heidi sa...

Hei Heidi!! Så koselig at du stikker innom bloggen - og KJEMPEKJEKT at du legger igjen så koselig hilsen til meg! :D Tusen takk for kompliment :D :D
Kjempeklem tilbake til deg :)

Related Posts with Thumbnails