fredag 22. august 2008

Lille Johannes



Har lagd et kort til en klubbvenninne som har fått seg en liten sønn. Vi har kjøpt gave fra alle jentene og så fikk jeg i oppgave å lage kortet. Kjøpte meg akkurat et nytt stempel som passet kjempegodt til denne anledningen! Har også fått tak i noe scrappers floss som jeg syns det er kjempegøy å prøve ut. Foreløpig har jeg bare 4-5 farger, men jeg likte produktet så godt at jeg kommer nok til å prøve ut flere. Har også kjøpt meg noe nytt metall bling til å bruke på blomster etc., leter etter flere farger (fikk noen i bronse da jeg bestilte fra en nettbutikk - som var kjempefine, men aner ikke hva de heter!!) Sånn er det å være grønn!! ;)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Så nydelig dette kortet var Heidi-du er jo bare så flink jo. Og det diktet inni......har du skrevet det selv? Det var så utrolig fint! Dette blir nok tatt godt vare på.

Klem fra
Heidi

Heidi sa...

Tusen takk for skryt Heidi!! :D
Jeg øver og øver....
Har ikke skrevet diktet selv, men kopierte det fra kortet en venninne av meg lagde til meg da August kom til verden! Jeg syns det var så nydelig at jeg bare måtte bruke det!! :D

Related Posts with Thumbnails